1 december

Dag 1 - Presentera mig själv

Mitt namn är Johanna och jag är tjugo trevliga år. Jag är mycket glad, busig, impulsiv och tycker om att det ska hända saker hela tiden! Jag tycker att sommaren är den bästa årstiden och jag är verkligen en storstadsmänniska, jag vill att det ska vara mycket människor och stress. Jag brinner för allt som har med dans att göra och dansar själv sen en lång tid tillbaka. Jag älskar alla djur fast mest katter av nån anledning. Jag är tokig i godis, alltså, då menar jag helt GALEN i godis. äter det ganska ofta och mycket, hehe. och sen så gillar jag sånt som de flesta tjejer gillar, smink, kläder, smycken osv. fast jag är nog mest tokig i skor, det är nåt som jag aldrig kan få för många av:)

Just nu håller jag på utbildar mig vidare efter gymnasiet eftersom gymnasiet inte gav så mycket, hehe. pluggar lokgistik inom lager och marknad och det betyder inte att man ska jobba med lastbilar utan mer att man kan jobba med marknadsföring, lagerhantering och inköpare till olika företag. kände att jag måste ha en riktig grund att stå på! utbildning varar till våren 2012, då ska jag ut och resa och se hela världen och göra helt galna saker innan jag växer upp.

Som avslut vill jag bara säga att jag har världens bästa familj, vänner och pojkvän och livet kunde inte ha varit bättre!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Fint skrivet!! :)

Å du är världens bästa dotter...

kramar

2010-12-01 @ 15:32:04
Postat av: Bojjan

härlig tjej. fett nice att jag känner henne ;)

2010-12-01 @ 16:53:25
URL: http://jboj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0