12 december

Dag 12 - mina syskon


jag har bara ett syskon och hon heter isabelle wickström. hon är arton år och går sista året på gymnasiet, estet med inriktning bild. hon är GRYM på att måla å sånt, hon tycker om tatueringar som det syns på bilden HEHE. en dag kommer hon starta egen tatueringsstudio hihi. och tills dess kommer hon ha hunnit tatuerat sig lite till, fast mamma säger nej haha! hon är en jävel på att dricka sprit, hon dricker som en finsk gammal kärring, pallar typ allt. hon har kul humor, för den är exakt som min ;);) och vi delar väl musiksmak å allt annat. hon säger också att hon inte kan dansa, men jag har sett henne röra höfterna fler än en gång iallafall! hon brinner också lite för inredning å sån skit, typ rabatter och tapeter å sånt. så hennes rum är alltid kanonfint:) när vi äter pizza så brukar hon ibland köpa en hawaii för hon tycker annanas är SVINGOTT. hon kan även ibland beställa kebab :)


Kommentarer
Postat av: isabelle

hahahaha! "hon kan även ibland beställa kebab"

2010-12-13 @ 10:45:51
URL: http://belljavel.blogg.se/
Postat av: mamsen

hahaha,va kul!!! :D

(ja,hon städar sitt rum igen...å pyntar lite mer å så)

Sånt skit.....hihi

2010-12-13 @ 17:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0