3 december

Dag 3 - En rolig kväll

Ojoj, det finns många roliga kvällar men den första jag blir å tänka på är en gång när jag och billie satt hemma en kväll och hade myskväll med film å sånt. vi var i silverhöjden hos min pappa och då bodde även cjs mamma där, ALVA(katterna alltså hehe), haha. och så satt jag å billie brevid varann i kökssoffan och vi satt väl å chilla och prata å så. PLÖTSLIGT springer alva som en jävla idiot och kommer från sida och hoppar upp på armstödet på soffan och hoppar därifrån ÖVER billie OCH mej och landar precis brevid mig med huvudet neråt. så, där står alva på sitt huvud brevid oss i soffan. och det roliga är att hon landar inte så å sen springer iväg, utan hon landar så och står kvar så ett bra tag. å jag å billie höll på att skratta ihjäl oss, vi skrattade i veckor efteråt. så jävla sjukt roligt det såg ut. HAHA SJUKT KUL alltså. bland det roligaste jag sett!


Kommentarer
Postat av: mamsen

hahaha,,va kul!!! :))

2010-12-03 @ 19:07:30
Postat av: Bojjan

hahahaha!

2010-12-03 @ 20:49:19
URL: http://jboj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0