4 december

Dag 4 - Det här stör mig

Det finns en hel del saker som stör mig, fast jag gör bara en liten kort lista:

- killar som är äckligt fulla
- katter som spyr på mina kläder
- människor som bor i samma stad hela livet
- när jag letar efter nåt å tittar i min väska tusen gånger och sista gången hittar man det
- när man planerat att ha på sig nåt men så ligger det i tvätten...........
- människor som är helt överdrivet trångsynta
- när datorer krånglar
- människor som är negativa
- tjejer som sitter och tjatar om hur fula dom är
- såna som kräver att få dansa i avancerad grupp när dom inte borde det
- att sommaren är så kort
- att vintern blir kallare å kallre
- jonas som sitter och sjunger hela jävla tiden
- människor som inte fattar att det är 2000-talet


Kommentarer
Postat av: mamsen

hahahaha...... :D

2010-12-04 @ 18:27:38
Postat av: Sanna

"människor som är negativa"

så sitter du och skriver en lista över massa saker du stör dig på, inte alls negativt ;) hahaha!

2010-12-04 @ 20:18:38
URL: http://sannabananaa.blogg.se/
Postat av: mamsen

Negativa människor är "energi-tjuvar"!!!

Å dom gnäller om saker HELA tiden... att säga vad man retar sig på eller gnälla jämt på allt är skillnad.

Min Johanna är den mest positiva personen på denna jord..hihi... HON GER energi!!!

Man blir alltid så glad när hon är med....hahaha.. :))

puss

2010-12-05 @ 10:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0