7 december

Dag 7 - min bästa vän

hehe sket i dag 6 igår. men iallafall, mina bästa vän. jag har många bästa vänner, men jag antar att det är billie som är bästa bästaste för hon har känt mig hela livet. och vi har gjort en del busiga saker i våra dar, speciellt när vi var småttingar hihi. vi har exakt samma humor och förstår varandra på alla plan liksom, vi kommer vara vänner tills vi dör. isabelle också då, vi är en liten trio liksom. men hon är ju min syster så hon räknas som släkt å inte bästis! men om jag ska beskriva billie med tre meningar: sjukt rolig humor, sämst på att passa tider och hon är bäst på fest haha 

hehe jag väljer alltid dom bästa bilderna på oss



Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja,,billie är bäst!!! hihi...

Världens goaste tjej,, på andra plats liksom,hehe.

Du å Isa delar första plats!!! :D

många pussar <3

2010-12-07 @ 16:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0