chic


herregud vad händer, försökte blogga från mobilen men det gick ju så segt. har varit och solat och det var så himla skönt, gud vad länge sen det var sist. måste leta upp nåt bra solarium i kalmar sen. nu har jag ätit goda smörgåsar och ska bädda ner mig i sängen och läsa chic, asbra tidning enligt mig själv! imorgon är det en ny dag och jag hoppas på att min förkylning ska vara över:)

och äta på china med tjejerna idag gjorde hela min dag, satt där i flera timmar och fler timmar kunde vi ha suttit där. finns alltid så mycket att säga haha, vi är för roliga och så satt vi och planerade nyår som kommer bli en kalasbra dag! godnatt


Kommentarer
Postat av: Bojjan

Är det din nya mobil? :D:D

2010-12-29 @ 15:04:04
URL: http://jboj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0