det var inte hela världen






hehe fan vad segt det var i skolan, speciellt när jag vakna tre igår eftermiddag och sen inte sov nåt inatt hihi, busiga jag. så när klockan närmade sig 4, då var jag inte så pigg. skönt, nu är jag hemma och jag ska lägga mig tidigt :):) men först ska jag se paradise hotel!

innan jag hoppade på bussen hem så hann jag gå en snabb vända på stan å hitta denna klänning, tror att jag ska ha den på nyår +ett par DÖSNYGGA strumpbyxor, fast dom var slut så jag får leta efter såna nån annanstans. och om vädret tillåter så kommer mamma imorgon å sen åker vi till dalarna på fredag:) WIHO ska busa med isabelle hela lovet 

 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

snygga örhängen!!!

2010-12-15 @ 19:52:53
URL: http://belljavel.blogg.se/
Postat av: mamsen

Fin klänning å söta örhängen!!! :)

2010-12-16 @ 10:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0