innan jag blir 30


Dag 14 - en sak jag ska göra innan jag blir 30
det finns fler än en sak jag kommer göra så jag kan inte bara säga en hihi.
jag tänker ha pluggat klart så jag aldrig mer behöver plugga, sen ska jag ha bott och jobbat utomlands, sen ska jag ha rest till frankrike england usa å förhoppningsvis fler länder, jag ska ha festat sönder med mina vänner, jag ska ha hoppat fallskärm och bungyjump, jag ska träna hårt så jag slipper bli fet när jag fyller 30 haha, jag ska ha gift mig OM jag ska gifta mig hehe, säkert skaffat ett barn, jag ska ha smakat på mat jag aldrig har ätit, typ KEBAB KÖTTBULLAR HAMBURGARE å massa mer, jag ska hunnit samla på mig minst 500 par skor, jag ska hinna se massa bra band, jag ska helst bara göra massa galna saker och helst inte i sverige. här kan man va när man är gammal :P nu har jag inte tid, efter skolan DRAR JAG :):):):):) HEJHEJ


Kommentarer
Postat av: mamsen

okej,hahaha... :)) det låter kanon... :DDDDDD

Lycka till!!

(vi kommer å hälsar på),, :)

2010-12-15 @ 14:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0