bra shopping




Jag är fortfarande helt hjärndöd i skolan, har inget mer å säga om den saken. jonas mötte upp mig efter jag hade slutat och vi gick å åt på stan, jag tog en god nachotallrik :) sen köpte jag en sminkväska/necessär och ett rosa spetsnattlinne och sen en mysig tjocktröja eftersom såna har jag väldigt dåligt av. nu ska jag lägga mig i soffan och se på idol och lägga ifrån min hjärnan litegrann. 

och mina tågbiljetter kom idag! ska bli skönt att åka iväg en helg å tänka på annat :):)


Kommentarer
Postat av: mamsen

Gud,va snyggt! :) Jättesött...passar dig.

pussar...

2010-11-13 @ 10:48:52
Postat av: mamsen

Ha så JÄTTEKUL hos Sara nästa helg!!! :)

Hon är gullig den tösen...hihi.

Hälsa från mig! KRAM..

2010-11-13 @ 10:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0