cheryl cole - parachute






lite gejer som jag köpte i göteborg, älskar tröjan! funderar starkt på att ha den på julafton:) gud vad jag älskar göteborg, så mycket affärer och människor. har bott i kalmar i snart två månader och jag tycker redan att det är en liten stad, haha bekväma jag. men det blir väl så. precis som med skolan, förr tyckte man att det var jobbigt att gå fem dagar i skolan. nu när jag går två-tre dagar så tycker jag att det är jobbigt. haha som sagt, jag blir väl lätt för bekväm.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Fina grejer... :) nu har du så du klarar dig. hihi..

Blir det inte klänning på julafton??

puss på dig..

Saknar er!

2010-11-24 @ 14:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0