en helg i göteborg

ojoj, vilken bra helg vi har haft. vi har bara myst hela helgen och gosat med mat och film:) skrattat och pratat ihjäl oss typ, och jag fann mig två ursnygga skor i göteborg. idag gick mitt tåg hem, trist:( men vi hann med en liten förmiddagsfika innan jag åkte hem. trevligt att vara tillbaka i kalmar där det regnar och inte snöar, men fy bubblan vad det blåser. hursomhelst kommer jag sakna tjejerna men nu är det inte långt till jul då vi hinner med ännu mer skoj :D PUSS på er

här kommer tusen bilder:):):)

TORSDAG






FREDAG








LÖRDAG






















SÖNDAG












MÅNDAG









nu har vi vattenläcka i köket så imorgon när jag vaknar hoppas jag att det är en pool därinne OK, nu ska vi se på den där facebook filmen och sen somnar jag för jag är ASTRÖTT! MEN SARA & CASSI, vilken rolig helg vi haft (utan alkohol), riktigt mysigt. vi ses typ om en månad :D:D  


Kommentarer
Postat av: sara

jaa eller huuur :D:D:D SES SNART ;;;))<3

2010-11-23 @ 06:03:23
URL: http://ssarasolin.devote.se
Postat av: mamsen

Duktigt tjejer!!..en helg utan alkohol, :))) ja,ni ser ut att ha haft jätteskoj! :D

kram

2010-11-24 @ 14:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0