fairytale of new york

 


SHIT. idag när vi skulle gå och panta så var det nog det värsta jag varit med om. de hade ingen vanlig pantmaskin, de hade ingen pantmaskin överhuvudtaget. VI skulle räkna panten själva, och sen slänga burkarna och sen tala om i kassan hur mycket pant det var(??????) HAHA, jag trodde det var ett skämt, gjorde man så på stenåldern? hm. men nu är det 2010 hii, tur att man hänger med i utvecklingen.

köpte mig iallafall massa godsaker, bananer och mandariner. fast bananerna var omöjliga att skala, blev riktigt förbanand kan jag säga. men nu är det bara att leva med att jag bara ska äta bananer som inte går att skala för att jag och sara har en ganska schysst deal hehe


Kommentarer
Postat av: sara

VI HAR JU DET :D fortsatte vårt nyttiga liv idag med morötter och havregrynsgröt, och yoggi :D GÖTTANS :D

2010-11-01 @ 19:22:02
URL: http://ssarasolin.blogg.se/
Postat av: mamsen

Bra ni är nyttiga,...:) då håller ni er friska!

Kroppen behöver mycket extra vitaminer på vintern...

(kul att du å sara har gjort en deal...)hihi

2010-11-02 @ 12:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0