julmarknad i stan










idag har vi varit inne i stan och handlat massa julklappar hihihi. och lite annat till mig typ:) kläder till julens fester och ett balsam som ska få alla mina förbaskade tovor att försvinna. trevligt med julmarknad, fast människor är så stressade och springer in i mig, hm. jonas tvingade mig att köpa en sån där skiva till tvn med julmusik och samtidigt är det en brasa som brinner på tvn, jättemysigt tyckte han HAHA, plutt jonas. glömde också att slå på blixten så alla bilder suger huhu


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahah jaja ;P Jo men jag vill ju vara med så :D Jaa han snackade om att vi skulle försöka dra ihop klassen men han har inte sagt något om att vi ska vara hos honom ju haha :P Jaa vi får hoppas på det iaf haha ;)

2010-11-28 @ 19:18:41
URL: http://sannabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0