10 saker


Äntligen torsdag, det betyder att det är fredag imorgon. Ganska uppenbart va? Jag är redan skoltrött, hehe NERÅ men det är mycket min hjärna ska ta in. De flesta på utbildningen har jobbat inom detta område och vet vad dom pratar om. Jag? jag har aldrig jobbat i hela mitt liv, därför gör det mig till den trögaste i gruppen? Men det är inget som jag orkar bry mig om idag för imorgon kommer Jonas och det ska bli skönt att han kommer. Slippa vara ensam, slippa skälla själv på cj för att han pissa på mina kläder imorse (!!!!!!!!!). då var jag förbannad tjej kan jag säga, fast jag förlät han fem minuter efteråt :)

Nu känns det som att jag ska gräva mig en grav och lägga mig där ett tag, iallafall till imorgonbitti. MEN först, en dusch!


Eller först vill jag berätta lite varför jag tycker om min bejb så mycket:

1. Han spelar inte dum, han är korkad på riktigt litegrann, vilket gör han så söt.
2. Han förstår aldrig om jag är ironisk eller inte
3. Han har så dålig musiksmak
4. Han tar hand om mina katter när jag inte gör det
5. Han är bäst på att kramas och gosa
6. Han är en riktig galen kille när vi är ensamma HAHA
7. Han håller mitt hår när jag spyr typ
8. Han bjuder på pizza
9. Han gör bra/konstiga/underliga ljudeffekter
10. Han har sexig klädstil och han erkänner inte att han är smygbrat


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha GILLA listan! och skolan kommer ju gå ASBRA ska du se. det gör det ju såklart för du är asbra. jag har filosofiprov imorgon och jag FATTAR INGENTING. det är en miljon gubbars namn man ska kunna. typ EN tjej. och det är ord som jag inte ens kan uttala. som jag också ska kunna förklara och använda. filosofi? när FAN kommer jag använda det i mitt vardagliv? nevahhh..... jag är totalt färdiglärd. ge mig ett jobb. (det är nu som jag hoppar ner i den där graven med dig)

2010-10-07 @ 22:27:39
URL: http://jboj.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Hahaha,..... NU förstår jag VARFÖR du gillar Jonas!!

hihi...du är så rolig,tjejen.

Den BÄSTA i hela världen!! :)

(fast du å Isa delar första plats i mitt hjärta).

LOVE YOU!!

2010-10-17 @ 13:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0