Bombman i kalmar


Nyduschad och mitt hår torkar aldrig :) Idag var det tungt att kliva upp, även fast jag sov gott för en gångs skull. Sen tvingar jag alltid Jonas att pressa apelsiner till mig på morgonen innan jag går till skolan, det är uppfriskande! Sen hade vi presentation på förmiddagen, och alla grupper var så bra och vi var sist så vi hade en liten press på oss. Filmkamera som filma allt gjorde mig inte mindre nervös heller. Men det gick bra och allt flöt på :) Sen fick vi lite feedback och såhär sa läraren till mig "Du står där framme och är bara för söt och sen börjar du prata om kärnkraftverk, man trodde liksom att du skulle prata om nallebjörnsodling", haha, jag började skratta så tårarna sprutade! Sen var det tenta och det gick också bra, tror jag, får reda på resultatet nästa vecka, men som sagt. Jag SKA ha ett vg eftersom det är det högsta man kan få OK! Sen bjöds det på smaskiga bakelser och sen tog vi helg och tar helg tills onsdag :D

Direkt jag slutade så ringde jag Jonas och så gick jag saaaakta genom stan eftersom det var ett tag kvar tills min buss gick, så jag pratade med Jonas ända tills jag kom till centralstation, då lägger vi på. Och då har jag fått sms från mamma "Gå direkt till bussen när du slutat, det finns en misstänk bombman i centrum i kalmar", och det såg jag EFTER jag hade gått så sakta genom stan. Och eftersom jag inte hade blivit bombad än så blev jag paranoid och trodde att bombmannan satt på samma buss som mig osv. Och inte nog med det så var vägen avspärrad ett tag för att några idioter som inte kan köra bil hade krockat så trots att jag slutade tidigt så kom jag hem sent men levande, så det var väl huvudsaken.

Nu, kungarna av tylösand godnatt


Kommentarer
Postat av: Sara

vad duktig du är johannis :D och ja, visst är du söt :) haha

2010-10-22 @ 07:29:29
URL: http://ssarasolin.blogg.se/
Postat av: KARL

SNYGG TRÖJA ELLER !? :D

2010-10-22 @ 10:30:59
Postat av: mamsen

Ja,,håller med läraren...DU är bara FÖR söt alltså!

Puss på dig... :)

2010-10-26 @ 13:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0