Bucky done gun


En liten mysbild på hanna mej och sara från i somras, herregud vad sommaren gick fort. För fort, som alltid. Imorgon drar skolan igång, jobbigt eller roligt, det får vi se. Sen blir det väl att plugga stenhårt tills den 5 november, då åker vi hem till dalarna en sväng för att fira lillasysters 18års dag, det ska vi fira STENHÅRT!! Jag måste även hitta på en skitrolig present och sen en lite mer seriös kanske, men framförallt en ASrolig. YE.

Nu ska jag skölja av min ansiktsmasken, sen ta mig nåt att äta och sen se på Sopranos. Sen ska jag tvinga mig själv att somna tidigt så att jag är utvilad imorgon.


Kommentarer
Postat av: Johanna

det kommer gå asbra imorgon Johanna, good luck! :-) kul att du har en blogg så jag kan läsa lite om vad som händer med er, för jonas kommer man inte höra så mycket ifrån skulle jag tro :-)

2010-10-05 @ 21:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0