Dancing in the dark




Jag har nyss varit ute på en liten höstpromenad med brusande radio i hörlurarna. Drar snart på mig ansiktsmask och ett litet träningspass hihi. Idag ska syster och Jonas tatuera sig, spännande, jag vill också vara där men SKOLA imorgon, ååh, bussen går 07.00, så jag kommer gå upp runt fem för å hinna, blä. Jag bor ju en bit utanför Kalmar så det tar ett tag att åka med bussen. Och jobbigt att det inte finns ett sånt där titthål i dörren så jag tänker inte öppna om det plingar, fast dom skulle fösöka fixa ett titthål den här veckan kanske, hoppas! Sen kommer dom väl å fixar tvn å målar om väggarna när Jonas är hemma, jag vill inte ha massa gubbar springandes här när jag är ensam.


Kommentarer
Postat av: Cassi

snygging! har du det bra? :D

2010-10-05 @ 14:14:05
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0