det regnar sönder


åhh trist dag. det regnar sönder här och internet är cp! Orkade inte gå upp till skolan idag men imorgon ska jag dit. bussarna går ju så konstigt så jag måste vänta två timmar inne i stan TJOHOO. vi ska börja med excel å sånt, fan vad tråkigt säger jag nu, men det kanske är intressant, men det har jag svårt att tro, vi får se. Kvällen består nu av en lång varm dusch och sen kungarna av tylösand!

Saknar mina söta och gosiga vänner, hoppas att jag kan träffa dom snart! Det är så långt kvar tills det är juldan :( tjejsnack sitter aldrig fel.


Kommentarer
Postat av: sara

saknar dig med!!

2010-10-28 @ 05:44:52
URL: http://ssarasolin.blogg.se/
Postat av: Cassi

söt bild:) åh saknar dig med :(

ja det känns jätte långt :o

2010-10-28 @ 11:45:18
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: sandra

de är långt kvar :( saknar dig!

2010-10-28 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0