Drunken sailer


Jag är naken. Var hemma idag från skolan, mådde inte så bra imorse så jag sov till två ungefär, skönt. MEN det betyder att jag måste plugga arslet av mig i helgen... eller?!?! Har lite ångest för den muntliga presentationen, alla är skitseriösa med powerpoint och sånt, så då lär jag också vara det. Och jag kommer plugga ihjäl mig till det muntliga så jag kommer glömma tentan.. men jag kommer nog kirra det. Måste ha ett VG, annars kan jag bara gå å lägga mig.

Och det som är mest cp är att man inte får använda ord som TYP, ALLTSÅ eller ÖÖH, och det är bara just dom tre jag vill använda!!!!!

och så ser jag ut som en bulldeg i ansiktet, så går det när man lever på pizza å fett


Kommentarer
Postat av: sara

ta't lugnt med skolan johannis :) powerpoint är ju faktiskt lättare än utan tycker jag, då har du ju stördord o grejer :) och du ser INTE ut som en bulldeg haaha du är så fin o söt så. PYSS <3 och aa förresten, hälsa på i götet blir finfint!

2010-10-14 @ 22:03:07
URL: http://ssarasolin.blogg.se/
Postat av: sara

fast då kan du bara komma själv haha för vi har bara en etta ;) :D:D:D men komsi :D

2010-10-14 @ 22:03:56
Postat av: sara

åhnej. nu lät det som jag menade själv =utan jonas! MENADE INTE. menade bara att alla tjejor inte kankomma samtidigt hahaha åh va dryg jag är



jonas är välkommen



hahahahahahaha

gud tyst mä mäj

2010-10-14 @ 22:05:46
Postat av: Johanna

hahahaha sara.

johanna du är snyggast i kalmar och det vet jag utan att ens ha varit där. kul men powerpoint, håller med sara. det är lättare med än utan. då kan man titta på skärmen när man tappar bort sig och så är man tillbaka på banan direkt. det kommer gå skitbra!!!!!!!!!!

2010-10-15 @ 11:44:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Mamsen

Du är ingen "bulldeg",,hihi... DU är MIN sötnos! :))

Saknar dig sååååå....mycket!! men vi ses snart.

Puss..ÄLSKAR DIG!!!

2010-10-17 @ 12:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0