Jalla Jalla


Idag har lag legat länge i sängen med en påse godis hihi, trött tjej var jag. Igår kom bejb hem och vi gjorde tacos och tittade på idol sen somnade vi. Sen vakna vi och åt tacos imorse hehe, och sen har vi bara gosat :D Blev förbannad på aragorn som råkade bajsa utanför lådan? idiot, men han är en sötnos, han vet väl bara inte vart han har röven!

Nu ska vi ut i det fina vädret och ta en promenad till affären som ligger 100 meter bort, haha, sen tar vi en pizza påvägen hem, pizzerian ligger ännu närmare. Tar 25 sekunder att gå dit, men detta betyder inte att vi kommer hänga där varje dag förhoppningsvis, dom har inte ens riktig cola.

Och sen är det väl tänkt att jag ska plugga lite, skolan börjar på onsdag igen. Vi går ju bara onsdag-torsdag och vissa fredagar. Skönt, men jobbigt med tenta och muntlig presentation om två veckor.... skitsvårt men jag kommer klara det. SEN vill jag bara avsluta med att jag funderar på att göra ett videoklipp med att jag visar runt lite i lägenheten eftersom det är några som vill se hur den ser ut, hiihihihi kanske gör det idag om jag orkar ladda kameran. NU drar jag HEJHEJ


Kommentarer
Postat av: Camilla F - Design&Foto

Jaa gör en video :)

2010-10-09 @ 20:03:59
URL: http://camillafamme.se/blog
Postat av: mamsen

Aragon är för rolig,,haha...men han vet ju ialla fall

var lådan är... CJ tror ju att ALLT är en kattlåda/bajslåda/kisslåda...hehe. Han kanske tror att han är större än vad han är...eftersom han kissa i era sängar. (en jättekattlåda)... :D

eller så vill han inte kissa i samma som Aragon..

CJ är nog finkänslig!! :)))))

2010-10-17 @ 14:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0