På fredag kommer mitt hjärta


ÄNTLIGEN HEMMA, jag kom precis hem från skolan. Slutade fyra, så tog bussen vid fem å nu sitter jag här med en godispåse brevid mig fast jag egentligen borde laga mat(?) Det får bli makaroner å stekt ägg typ, jag har aldrig stekt ägg, hur gör man? Jobbigt läge. JAJA, jag gick upp 05.00 och kom först till skolan, såklart, nervös tjej. Men dom bjöd på varm oboy :) Sen blev det lite information, sen gick jag å några tjejer och åt lunch i stan. Eftermiddagen hade vi mental träning, tränade hjärnan, det var jobbigt MEN roligt. Klassen verkar bra och alla är så trevliga tycker jag, det kommer nog gå bra det här.

HALLÅ svart som SATAN här i lägenheten, har jag inga lampor ELLER?!! Har iallafall två lampor.

NU: laga mat, duscha och se på Sopranos sen sova.
Imorgon: skola
Fredag: BEJB♥ kommer hem och vi ska mysa med tacos :D


Kommentarer
Postat av: Cassi

hm jaha men fan vad synd det då=( aa då förstår man ju att ska hem :) hihihi. pusss <3

2010-10-07 @ 11:34:43
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Mamsen

Gud,va du är SNYGG...min lilla gumma!! :)

2010-10-17 @ 13:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0