rosa är väl en kalasfärg


TJENA... igen! Tänkte bara säga att alldeles strax börjar idol och jag har ätit så mycket godis nu så jag kan rulla till soffan, skönt att slippa gå liksom :) HIHI, tänkte även säga varför jag orkar plugga vidare. FÖR ATT det är väl bra nuförtin att ha mer utbildning än bara gymnasiet. och hur orkar man plugga två år till efter gymnasiet, JO för att det blir fest sen :) Jag kommer vara 22 när jag är klar och då kan jag ha ett BRA jobb och så kan jag resa och festa hela tiden och fortfarande vara ung :) hihihi

så jag står ut med dessa jäkla excel lektioner och så för att nästa helg är det isabelles 18års ferre och sen är det juldagen och nyår, så jag biter ihop och sen festar till rejält. Bättre kan det inte bli :D


Kommentarer
Postat av: mamsen

Rosa är fint på dig!...men du passar i alla färger..

:D puss puss

2010-10-30 @ 11:05:14
Postat av: sara

det är rätt inställning! :D <3

2010-10-30 @ 18:52:28
URL: http://ssarasolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0