Sämsta någonsin


Hösten är här som vi märkt, ISkallt ute och det är minusgrader FYFAN. Hursomhelst så kan jag inte låta bli att tjuvlyssna på bussen på morgonen när jag är påväg in till skolan, och imorse blev jag lite chockad och tänkte skälla på ett par grabbar, men jag höll munnen stängd och gled genom bussresan haha.
Såhär lät konversationen:

 - MEN VA?!, har du inte sett Gudfadern?

- Nee inte än

- MEN VA, det är som att du inte har sett Scary Movie!!!!

alltså, blir så lack haha. OFTA han jämför Gudfadern med Scary Movie, inte för att jag bryr mig om Gudfadern eller så, men liksom, SÄMSTA, absolut sämta jämförelsen någonsin.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahaha

2010-10-13 @ 20:53:20
URL: http://jboj.blogg.se/
Postat av: Cassi

haha vad du är söt ;D

2010-10-13 @ 21:12:47
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Mamsen

2010-10-17 @ 13:15:20
Postat av: Mamsen

Skrev nåt förut, men det försvann...råka väl radera eller nåt, haha... för datorn kan det ju inte vara fel på??? eller?? :)

Håller med! Sämsta någonsin...hehe..

2010-10-17 @ 13:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0