vi växer upp






På bilderna: Jag och sara växer upp, haha!
Nej men jag sitter här och pratar med sara om allt och ingenting. ÄR SÅ SJUKT att hon är i göteborg och jag i kalmar, hur kom det sig liksom, nyss var vi i lilla ludvika. Nyss gjorde vi allt för att försöka få tag på lite alkohol och hade våran första "fylla" ungefär och gjorde helt sjuka och busiga saker och nu FÅR vi gå på systemet och köpa det själv HAHA, vad stora vi är, även fast vi kommer få visa legg tio år framöver ;);) Snart kommer också cassi flytta till göteborg och bli sambos med sara och då ska jag åka dit och hälsa på dom :D
jag saknar alla mina vänner, puss


Kommentarer
Postat av: sara

HIHIIHIH :D hade gjort vad som helst för att vara lika gammal som på den första bilden! allt var mer spännande då ju ;)

2010-10-31 @ 01:16:44
URL: http://ssarasolin.blogg.se/
Postat av: mamsen

Ja,ni är så söta... å ni kommer alltid förbli söta!!

Puss :D

Älskar dig min lilla gumma... :))

2010-10-31 @ 10:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0