Monsterklackar


Nu ska jag se på meningslösa och kassa serien Pretty Wild, efter det blir det några filmer tills jag somnar. Imorgon åker vi och shoppar lite viktiga saker till lägenheten, typ gardiner för det är väl ett måste? Längtar till fredag och längtar till onsdag då det är första dagen i PLUGGET :):) Ska försöka packa ned vilka kläder och skor jag ska ha med mig till Kalmar och vilka jag lämnar kvar i den här hålan. Kunde inte få ett bättre avslut här med alla mina supersnygga brudar (förutom sötsara&jonna), hade en kanonkväll trots mina monsterklackar! Tack brudar!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv ditt jävla snyggo

2010-09-26 @ 23:05:53
URL: http://jboj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0