halv fyra och oväder



måste säga att jag klippte jonas hår igår och det var första gången jag har klippt någons hår och det blev faktiskt inte så tokigt. nöjd tjej. och nu sitter jag å leker lite i photoshop såhär halv fyra på natten, jag är verkligen en nattmänniska. borde kanske skaffa mig ett nattjobb? sen vill jag bara avsluta med å säga att det är STORM ute, det regnar och blåser så förbaskat mycket, lite halvt rädd är jag... jag förstår inte hur jonas kan sova, det låter så jävla mycket av ovädret. låter som lägenhetstaket ska blåsa bort, skulle faktiskt inte bli helt förvånad.


Kommentarer
Postat av: Cassi

åh herregud vad jag saknar dig johanna :( måste ses snart!

2011-02-08 @ 19:54:48
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: mamsen

ja,,haha...hörde det..usch!

Gammalt hus så det kan ju hända att det brakar ihop,hehe...

Här var det snöstorm natten till igår...fick gräva fram bilen. hahaha...

Å strömavbrott några timmar, å aragorn till veterinären. Jag ryggont så isa fick skotta gården. :))))))

2011-02-09 @ 19:07:59
Postat av: mami

Fina bilder!!!! :))))

2011-02-09 @ 19:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0