det blir ingen dans


blev en ganska händelserik kväll igår. började förfesta hos stefan för att senare dra ut på krogen och bland annat möta upp sara & denice, jag hade en rolig kväll förutom mot slutet, då som det oftast brukar spåra ur.... vissa ska helt enkelt inte dricka om dom inte kan hantera det. jaja, sen fortsatte vi hemma hos stefan och jag tror inte jag sov nånting inatt. å mindre sur blev jag inte när jag fick reda på att jonas har tappat bort två tusen kr......... suck. nu är jag jättetrött å har precis packat klart och imorgon bär det av hem mot kalmar. hade en sista mysdag med syster & billie med tacos å massa prat bara. nu väntar jag bara på att jonas ska komma så vi kan gå å sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0