en arg jonas är en söt jonas




nu har vi nyss kommit hem, blev mätta och belåtna även fast jag inte fick ta en till cola för jonas eftersom han hade bråttom(?). hann även in på affären för å köpa APELSINJUICE :D:D mumsi!! hihi nu ska jag träna på jonas träningsgrej han fick i julklapp och sen ska jag ta en långdusch. skönt. fick även ur alla mina tovor igår, vilket innebär att jag även tappade omkring tiotusen hårstrån.. är lite flintis nu. å jonas är lite suris idag, kul att han nöp mig ASHÅRT på bussen så vi inte pratade på hela bussresan hem HAHA


Kommentarer
Postat av: Bojjan

var har du köpt den där västen? jag vill också ha!

2011-01-20 @ 11:11:51
URL: http://jboj.blogspot.com
Postat av: mamsen

hahaha,ni är för roliga... :D

Var rädda om varandra!! <3 <3 <3

puss...

2011-01-20 @ 11:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0