en bra morgon med bojlert:)


sitter här nästan nyvaken, dricker en juice till frukost, GUD SÅ GOTT. haft en bra morgon med bojlert i telefon! och nu vårstädar jag eller nåt, vädrar hela lägenheten och dammsuger upp alla råttor hihi. ska även kila iväg och kolla om det finns en tvättid sen ska jag gå och posta ett kort till farmor som fyllde år i onsdags:) sen ska jag träna stenhårt till ashög musik, sen lagar jag mat när jonnas kommer hem. känner mig lite som en hemmafru idag, varför får man inte betalt för sånt här?


Kommentarer
Postat av: Bojjan

gott med juice!!! jag ska gå till ica och köpa hem jag med. men det blir nog äppeljuice. skulle kunna leva på bara äppeljuice och lakritsrullar mmmmmmmmm

2011-01-20 @ 15:43:50
URL: http://jboj.blogspot.com
Postat av: mamsen

Mmmmm,,gott med juice!!! :)

Om man fått betalt för hushållsarbete då hade jag varit stenrik nu...hehe :D

puss

2011-01-21 @ 10:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0