och vi kan dansa tills vi dör


bild från nyår på cassi, mej å sandra:) jag saknar mina brudar! och snart försvinner snön och våren kommer och utan att vi ens hinner blinka så är sommaren här och det här kommer bli den bästa sommaren. för att:

- jag får träffa alla kära vänner igen
- isabelles första sommar som arton
- förväntar mig att det ska vara soligare och varmare än nånsin
- jag ska njuta mer av livet
- fler och roligare fester
- mami&belli kommer bo i ludvika igen
- billie kommer röja
- jag kommer att fiska oftare
- får träffa jb mycket ofta hoppas jag
- jag och jonas har stått ut med varann i två år :)
- jag fyller tjugoett
- jag har förmodligen listat ut vad jag vill härnäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0