time is running out


köpte denna fina klocka av isabelle, jag som länge har letat efter en klocka och den har vart framför mig hela tiden typ. jaja, har varit och hälsat på fina människor i slogåsen, satt i timmar och prata massa strunt bara. och nu är det LAN, jonas å markus spelar xbox å jag sitter här och isabelle pratar i telefon. och såhär kommer vi väl sitta tills vi ska sova. har precis kollat klart på rebecca & fionas två sista avsnitt, så jävla roliga tjejer. kanske blir med å kikar på dom i falun den 15e, får hoppas. jag vill. pappa måste betala hihi. nu ska jag äta choklad HEJ


Kommentarer
Postat av: sara

JA! det skulle vara ASKUL om du kom igen :) komsi pomsi :) hehe och ja, en helg då vi är festsugna låter bra ;)

2011-01-05 @ 05:55:12
URL: http://ssarasolin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0